گرامیداشت هفته پژوهش و فناوری ملی در سال 1400

گرامیداشت هفته پژوهش و فناوری ملی در سال 1400

هم‌زمان با آغاز هفته پژوهش و فناوری ملی در سال ۱۴۰۰ در مراسمی از پژوهشگران برتر سازمان جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران، تجلیل و قدردانی شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران،  روز چهارشنبه ۲۴ آذرماه، به مناسبت هفته پژوهش و فناوری، مراسم ویژه گرامیداشت روز پژوهش در معاونت پژوهشی سازمان با حضور رئیس، معاونین، مدیران، اعضای هیئت علمی و کارشناسان حوزه پژوهش و فناوری، برگزار شد.

در این مراسم پژوهشگران برگزیده معرفی شدند و از آنان قدردانی و تجلیل به عمل آمد.

همکاران حوزه پژوهش و فناوری در این نشست صمیمانه با حضور رئیس سازمان به گفت‌و‌گو و طرح نقطه نظرات و پیشنهادات خود برای بهبود فعالیت ها و نیل به اهداف سازمان در این حوزه پرداختند.

در این مراسم از دکتر غلامرضا اسماعیلی جاوید، دکتر بنفشه حیدری و دکتر خاطره خرسندی به عنوان برگزیدگان حوزه تدوین و اجرای طرح‏ های پژوهشی و دکتر خاطره خرسندی، دکتر فرهاد سیف و دکتر محمد حسن سهیلی‌فر به عنوان برگزیدگان در حوزه انتشار کتب و مقالات علمی تقدیر شد.

همچنین در حوزه تدوین و تدریس کارگاه‏ های آموزش مهندس پگاه نوایی، دکتر مینا سادات نادری و دکتر بنفشه حیدری عناوین برتر را کسب کردند. خانم زینب بیلکی به عنوان کارشناس برگزیده سال در حوزه مستندسازی معرفی شد.

در پایان از دکتر سید مهدی طبایی به نمایندگی از گروه پژوهشی لیزرپزشکی که موفق به حضور در میان ۱۰ گروه برتر جهاددانشگاهی در ۵ سال گذشته شده است، تقدیر به عمل آمد.

گفتنی است ۲۵ آذر به عنوان روز پژوهش در تقویم جهوری اسلامی ایران نام‌گذاری شده و ۲۰ الی ۲۵ آذر به عنوان هفته پژوهش و فناوری ملی در نظر گرفته شد.

تصاویری از این مراسم را در اینجا می توانید مشاهده نمایید:
.

به اشتراک بگذارید:

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.