<strong>نهمین کنگره بین المللی زخم و ترمیم بافت برگذار شد.</strong><strong></strong>

نهمین کنگره بین المللی زخم و ترمیم بافت برگذار شد.

نهمین کنگره زخم و ترمیم بافت پس از دو سال برگذاری به صورت غیرحضوری (وبینار) به دلیل شیوع کرونا، امسال بعد از دو سال به صورت حضوری در سالن همایش‌های بین‌المللی ابوریحان دانشگاه شهید بهشتی  از چهارشنبه تا جمعه (۲۱ تا ۲۳ دی‌ماه) برگزار شد.

در نهمین دوره این کنگره بیش از هزار نفر ثبت‌نام کرده‌ و از۱۱۱ مقاله ارسال شده به دبیرخانه کنگره ۲۴ مقاله برای سخنرانی و ۵۰ مقاله به عنوان پوستر انتخاب و ارائه شدند که  از این بین پژوهشگران متعددی از کشورهای کانادا، آلمان، استرالیا، چین و عراق به سخنرانی خواهند پرداخت.

برنامه‌های سخنرانی در قالب ۱۲ پنل تخصصی، ۷۲ سخنرانی ارائه شدند: تازه‌های کنترل و درمان زخم، هوش مصنوعی و تکنولوژی‌های جدید، طب شخصی و personalized medicine، زخم‌های عروقی و واریسی، گیاهان دارویی و فیتومدیسین، مراقبت‌های پرستاری، درمان‌های پیشرفته، پانسمان‌های نوین و داروی جدید و روش‌های تشخیص جدید زخم، زخم‌های سوختگی، فارماکولوژی و سبک زندگی، استفاده از سلول‌های بنیادی و محصولات سلولی، بهترین تجربه‌ها در درمان زخم، نور و فیزیک، میکروبیولوژی و فلور نرمال بدن، پنل‌هایی هستند که در این کنگره برگزار شدند.

در کنار برنامه‌های علمی پیش‌بینی‌شده، نمایشگاهی نیز برگزار شد که شرکت‌های فعال در حوزه زخم و ترمیم بافت در آن حضور پیدا کردند تا پژوهشگران بتوانند ارتباط نزدیک‌تری با حوزه‌های تجاری و بازار برقرار کنند.

همچنین امسال از بین پژوهشگران داخل کشور که شرایط مورد نظر را داشتند، یک نفر به عنوان دانشمندان جوان برتر انتخاب شد تا پژوهشگرانی که می‌توانند به حل مشکلات جامعه کنند، شناسایی شوند. علاوه بر این با همکاری وزارت بهداشت امتیاز بازآموزی برای گروه‌های متنوعی پزشکان متخصصان و پیراپزشکان در نظر گرفته شد.

به اشتراک بگذارید:

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.