دومین مدرسه لیزر و فتونیک زیست پزشکی

دومین مدرسه لیزر و فتونیک زیست پزشکی

صبح امروز 17 مهرماه 1400 دومین مدرسه لیزر و فتونیک زیست پزشکی به کوشش گروه پژوهشی لیزر پزشکی پژوهشکده فناوری های زخم و ترمیم بافت یارا سازمان جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران آغاز به کار کرد.

دکتر مسعود حبیبی رئیس سازمان جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران در اولین سخنرانی امروز، ضمن قدردانی از مدرسین و دست اندرکاران، دومین مدرسه لیزر و فتونیک زیست پزشکی 1400 را افتتاح نمود.

این مدرسه که با همکاری علمی شبکه ملی تحقیقات لیزرپزشکی کشور، مرکز تحقیقات لیزر در پزشکی جهاد دانشگاهی و مرکز تحقیقات لیزر در علوم پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی برگزار می گردد به مدت سه روز تا تاریخ 19 مهر 1400 در شش جلسه تشکیل خواهد شد.

دکتر افشان شیرکوند دبیر اجرایی با بیان اینکه مدرسه امسال نسبت به مدرسه تابستانه لیزر و فتونیک زیست پزشکی که در سال گذشته برگزار گردید از استقبال بیشتری برخوردار بوده است، محور اصلی این رویداد را “تصویربرداری نوری؛ اصول و کاربردها” عنوان کرد.

رئیس علمی این مدرسه دکتر محمدرضا رزاقی استاد دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی بوده و دبیران اجرایی آن دکتر افشان شیرکوند و دکتر غلامرضا اسماعیلی جاوید می باشند.

گفتنی است دومین مدرسه لیزر و فتونیک زیست پزشکی با سخنرانی 23 مدرس برجسته از دانشگاه های کشور و همچنین 3 مدرس بین المللی از کشورهای روسیه، مجارستان و ایتالیا همراه خواهد بود.

به اشتراک بگذارید:

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.