بازار محصولات  زیست فعال مراقبت از زخم  (bioactive wound care)

بازار محصولات  زیست فعال مراقبت از زخم  (bioactive wound care)

تخمین زده می‌شود که بازار جهانی محصولات  زیست فعال مراقبت از زخم تا پایان سال 2027 با CAGR بیش از 6.4٪ در دوره پیش‌بینی 2020 تا 2027 به بیش از 15 میلیارد دلار برسد.

محصولات زیست فعال مراقبت از زخم به دسته‌ای از پانسمان‌ها اطلاق می‌شود که دارای خواص زیست‌تخریب‌پذیری هستند که قادر به محافظت در برابر عفونت‌های میکروبی هستند. این پانسمان‌ها از عفونت جلوگیری کرده و باعث بهبود سریع‌تر  می‌شوند درحالی‌که پانسمان‌های  سنتی زخم برای محافظت از محل در برابر عفونت استفاده می‌شد. این محصولات ماندگاری طولانی‌مدت بهتری در محل ایجاد می‌کنند و امکان مدیریت اگزودا را فراهم می‌کنند. این پانسمان‌های پیشرفته به‌تنهایی یا زمانی که با پانسمان‌های دیگر ترکیب می‌شوند، فعالیت بیولوژیکی دارند.

تقاضای رو به رشد برای پانسمان زخم مؤثر و مقرون به‌صرفه احتمالاً عامل اصلی رشد جهانی بازار این محصولات مراقبت از زخم است. همچنین بازار جهانی محصولات زیست فعال زخم نیز با افزایش تعداد روش‌های جراحی برای بیماری‌های مزمن مانند سرطان در حال تقویت است.

گزارش تحقیقات بازار بینش‌هایی را در مورد عوامل مؤثر بر رشد مانند روند صنعت، کاربرد محصول، درک خواسته‌های مصرف‌کننده، چشم‌انداز رقابتی، موقعیت نام تجاری و تجزیه‌وتحلیل قیمت ارائه می‌دهد که نشان از افزایش توجه تاجران و صنعت گران به این بازار نوظهور است.

Ref:

https://www.marketwatch.com/press-release/bioactive-wound-care-market-size-key-players-analysis-future-trends-revenue-and-forecast-2027-2022-04-07

به اشتراک بگذارید:

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.