وبینار تخصصی “زخم پوش های پیشرفته و کاربردهای آنها”

وبینار تخصصی “زخم پوش های پیشرفته و کاربردهای آنها”

وبینار تخصصی زخم پوش های پیشرفته و کاربردهای آنها به همت اعضای هیات علمی گروه لیزر پزشکی، همراه با امتیاز بازآموزی در روز شنبه 12 اسفند ماه 1402 در سازمان جهاددانشگاهی علوم پزشکی تهران برگزار شد.

دکتر هدی کشمیری، مدیر گروه لیزر پزشکی و دبیر علمی این وبینار با اعلام این خبر گفت: هدف از برگزاری این وبینار معرفی زخم پوش های مدرن و پیشرفته و بررسی کاربردهای آن در حوزه علوم پزشکی، درماتولوژی، پرستاری، سلول درمانی، نانو تکنولوژی و  مهندسی بافت بود که برای شرکت کنندگان  این وبینار امتیاز بازآموزی در نظر گرفته شده بود.

در قسمت اول وبینار زخم پوش های بیولوژیک و گرافت های پوستی معرفی و ارایه گردید. در ادامه جناب آقای دکتر سهیلی فر عضو هیات علمی گروه لیزر پزشکی به معرفی و شرح  درمان ها و پانسمان های مبتنی بر اگزوزوم و میکرو آرنا پرداختند و دکتر فریبا دشتستانی مدیر فنی و رییس مرکز تحقیق و توسعه شرکت بهار زیست آزما درخصوص زخم پوش های زیست فعال، زخم پوش های برپایه نانو، زخم پوش های پلیمری  طبیعی و سنتزی مطالبی را ارایه نمودند و در پایان نیز خانم دکتر سهیلا صبوری پژوهشگر پسا دکترا دانشگاه Worcester ماساچوست آمریکا به معرفی زخم پوش های هوشمند و کاربرد آنها پرداختند.

به اشتراک بگذارید:

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.