هشتاد و نهمین شماره فصلنامه علمی پژوهشی لیزر در پزشکی منتشر شد.

هشتاد و نهمین شماره فصلنامه علمی پژوهشی لیزر در پزشکی منتشر شد.

شماره سوم و چهارم از دوره بیستم فصلنامه علمی و پژوهشی لیزر در پزشکی به همت معاونت پژوهشی جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران منتشر شد.

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران، مطالعه تاثیر pH محیط در پدیده رونویسی ژن: طیف مولتی فرکتال، اثرات اگزوزوم‎های منشأ گرفته از سلول‎های خونی بر ترمیم زخم‎های مزمن، اثرات ضددرد لیزر CO2 در كاهش درد ضایعات مخاطی دردناك دهان، مروری بر کاربردهای فوتو -نانوتکنولوژی در ویروس ‎شناسی، استفاده از روش اپتوژنتیک برای تشخیص و درمان بیماری، عناوین این دوره از فصلنامه لیزر در پزشکی را تشکیل می‌دهند.

نشریه لیزر در پزشکی، مجله علمی – پژوهشی وابسته به مرکز تحقیقات لیزر در پزشکی جهاد دانشگاهی واحد علوم پزشکی تهران، که دربرگیرنده مقاله‌های مرتبط با کاربردهای مختلف لیزر و اپتیک در پزشکی (علوم پایه و بالینی) است، از سال ۱۳۸۵ براساس مصوبه کمیسیون نشریات پزشکی حائز رتبه علمی پژوهشی شناخته شده است.
انتشار فصلنامه علمی پژوهشی لیزر در پزشکی به دوصورت الکترونیکی و چاپی صورت گرفته و علاوه بر وبسایت مجله در پایگاه های معتبر علمی ازجمله پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC) ، پایگاه اطلاعات علمی جهاد دانشگاهی  (SID) و پایگاه داده های علمی Google scholar نمایه می شود.
علاقه‌مندان برای دریافت مقالات این شماره از فصلنامه می‌توانند به وب‌سایت http://icml.ir مراجعه کنند.

به اشتراک بگذارید:

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.